Diario libertario de lugo e galaxia

VI festa da liberdade este sábado en Vigo

09/01/2014
16:30
Galego
 
Tradicionalmente, Que voltem para casa! ven organizando cada Nadal a Festa da Liberdade, na que a música, o lecer e a cultura se misturan para lembrar aos presos e ás presas galegas e reivindicar os seus dereitos. A edición deste ano demorouse debido a esixente axenda de mobilizacións e actos da campaña contra a dispersión que a nosa asociación está levando a cabo e a marcha ás cadeas do próximo 18 de xaneiro. Despois de valorar a dispoñibilidade de datas e recursos para organizar a festa decidimos sacala adiante aínda que sexa de forma modesta e con pouco tempo para difundila.
 
A edición deste ano celebrarase este sábado 11 nos Centros Sociais A Revolta e Faísca. A festa comeza ás 12h:00 no Revolta e continuará pola tarde-noite no Faísca. Haberá música tradicional, poesía, degustacións gastronómicas, xogos infantís, concerto e cea solidaria. Para anotarvos para a cea podedes facelo no 698129134 ou no seguinte enderezo: quevoltemacasa@gmail.com
 
Esta VI Festa da Liberdade pode ser unha boa oportunidade para dar un último impulso á organización da Marcha ás cadeas, sobre todo no que atinxe á colaboración económica coa mesma. Por iso, desde Que Voltem para casa! facemos un chamamento para que reservedes un oco e vos pasedes pola festa este sábado en Vigo.
 
 
Castellano
 
Tradicionalmente, Que voltem para casa! organiza cada Navidad la Fiesta da Liberdade, en la que la música, el ocio y la cultura se mezclan para recordar a los presos y las presas galegas y reivindicar sus derechos. La edición de este año se retrasó debido a la exigente agenda de movilizacionees y actos de la campaña contra la dispersión que nuestra asociación está llevando a cabo y la marcha a las cárceles del próximo 18 de enero. Después de valorar la disponibilidad de fechas y recursos para organizar la fiesta decidimos sacarla adelante aún que sea de forma modesta y con poco tiempo para difundirla.
 
La edición de este año se celebrará este sábado 11 en los Centros Sociales A Revolta y Faísca. La fiesta comienza a las 12:00 en la Revolta y continuará por la tarde-noche en el Faísca. Habrá música tradicional, poesía, degustaciones gastronómicas, juegos infantiles, concierto y cena solidaria. Para anotaros para la cena podéis hacerlo en el 698129134 o en la siguiente dirección: quevoltemacasa@gmail.com
 
Esta VI Festa da Liberdade puede ser una buena oportunidad para dar un último impulso a la organización de la Marcha a las cárceles, sobre todo en lo referido a la colaboración económica con la mesa. Por eso, desde Que Voltem para casa! hacemos un llamamiento para que reservéis un hueco y os paséis por la fiesta este sábado en Vigo.
 
Sección: