Diario libertario de lugo e galaxia

SERVICIO DE PRESTACIONES OFICINA DE EMPLEO

03/01/2013
16:36

 

SERVICIO DE PRESTACIONES

OFICINA DE EMPLEO

 

Dicen que todo tiempo pasado fue mejor, y suele ser falso. Los funcionarios olvidamos con demasiada facilidad que caemos, tropezamos, escornamos e incluso que retrocedemos, pero hay una línea de avance imparable que nos lleva siempre a un mejor futuro.

Ajustemos el pasado, según nuestros intereses individuales. Pues hace bien poco, recordemos. Hoy cuando nuestra jornada comenzaba ¾ de hora mas tarde a la correspondiente.

Cuando no fichamos a dia de hoy. Inmediatamente a incorporarnos nos ausentamos al cafelito, mercado, obligaciones familiares u otros menesteres. Hasta transcurrida la media mañana larga, que retornamos, no con mucho interes y con ese gesto particular que identifica a los humanos cuando se le molesta o interrumpe, en el momento que un desempleado que lleva un buen rato esperando, se dirige a pedir información sobre la documentación que precisa para solicitar, la prestacion que le corresponde."Sera que son muchos y aburre la cantinela" lo puede consultar por internet, ademas para lo que hace.

Conviene, pues, un "pesimismo moderadamente optimista" a la vejez añade años de vida, pues el optimismo implica (actitudes positivas) pero también inmunología, cardio-respiratorio y neurología, recordar para ser capaces de superar los inconvenientes de la vida diaria.

Los problemas, el genio y el mal caracter, nos llevan a proyectar un futuro peor.

Por las tardes y sin haber digerido bien los alimentos, unas horas extras retribuidas por supuesto, como premio a no haber cumplido con la funcion laboral matinal. Todo un castigo remunerado a la falta de responsabilidad, Teniendo que abandonar por ello el calor familiar, la educación de vuestras criaturas y hasta vuesta vida social.

El problema es aceptar el presente valorando lo conseguido y no echando de menos lo perdido,

Puede llegar a empeorar, si el Servicio de Prestaciones se le ocurre a algun iluminado, transferirlo a la Xunta y dejais de ser Okupas enquistados en la administración autonomica y pasais a ser funcionarios puntuales, trabajadores y responsables.

Memoria de mosquitos, selectiva, modelada sólo para recordar lo que "conviene" segun el estado de animo, sea optimista o pesimista.

"Hemos pasado de la coyuntura a la estructura, de la emergencia social a un nuevo modelo de sociedad que sufre una pobreza extrema, intensa y crónica. El 40% de las personas en atención primaria lleva más de tres años como usuarios. Y cada vez es mayor la distancia entre los que tienen y los que no tienen y aumenta la posibilidad de acceso a derechos y servicios y el riesgo de exclusión social".

Ya no es el "yo"..... Sino "mis circunstancias".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SERVIZO DE PRESTACIÓNS

OFICINA DE EMPREGO

 

Din que todo tempo pasado foi mellor, e acostuma ser falso. Os funcionários esquecemos con demasiada facilidade que caémos, enzopelamos, escornamos e mesmo que recuamos, pero hai unha liña de avance imparabel que nos leva sempre a un mellor futuro.

Axustemos o pasado, segundo os nosos intereses individuais. Pois fai ben pouco, lembremos. Hoxe cando a nosa xornada comezaba ¾ de hora mas tarde á correspondente.

Cando non fichamos a dia de hoxe. Imediatamente a incorporar-nos nos ausentamos ao cafeliño, praza, obrigas familiares ou outros menesteres. Até transcorrida a meia mañá longa, que retornamos, non con moito interes e con ese aceno particular que identifica aos humanos cando se lle amola ou interrompe, no momento que un desempregado que leva un bon tempo esperando, se dirixe a pedir información sobre a documentación que e precisa para solicitar, a emprestación que lle corresponde."Sera que son moitos e aburre a cantinela" o pode consultar por internet, ademais para o que fai.

Convén, pois, un "pesemismo moderadamente optimista" á vellez engade anos de vida, pois o optimismo implica (actitudes positivas) pero tamén inmunología, cardio-respiratorio e neuroloxia, lembrar para ser capaces de superar os inconvenientes da vida diária.

Os problemas, o xénio e o mal caracter, levan-nos a proxectar un futuro pior.

Polas tardes e sen ter dixerido ben os alimentos, unhas horas extras retribuídas por suposto, como prémio a non haber cumplido coa función laboral matinal. Todo un castigo remunerado á falta de responsabilidade, Tendo que abandonar por iso o calor familiar, a educación das vosas criaturas e até vosa vida social.

O problema é aceitar o presente valorando o conseguído e non botando de menos o perdido,

Pode chegar a piorar, se o Servizo de Emprestacións se lle ocorre a algun iluminado, trasferí-lo á Xunta e dejais de ser Okupas enquistados na administración autonomica e pasais a ser funcionários pontoais, traballadores e responsábeis.

Memória de mosquitos, selectiva, modelada só para lembrar o que "convén" segun o estado de animo, sexa optimista ou pesimista.

"pasamos da coyuntura á estrutura, da emerxéncia social a un novo modelo de sociedade que sofre unha pobreza extrema, intensa e crónica. O 40% das persoas en atenzón primária leva mais de tres anos como usuários. E cada vez é maior a distáncia entre os que teñen e os que non teñen e aumenta a posibilidade de acceso a direitos e servizos e o risco de exclusión social".

Xa non é o "eu"..... Se non "a miñas circunstancias".

 

Sección: 
Etiquetas: