Diario libertario de lugo e galaxia

Comunicado do CS Vagalume

07/01/2015
21:26

Primeiro forom as delirantes denúncias de alguns vizinhos acusando aos membros da Associaçom Cultural Vagalume de possuir umha ideologia ‘skin’ e ‘de esquerdas’.
Depois vinherom pintadas na fachada do local: fascistas, clube classista, usurários... svásticas. Num seguinte passo, continuarom com as pintadas e já diretamente, no Sam Froilam de 2014, com a rotura dos cristais das portas do local.
No dia primeiro de Janeiro deste ano, esta pessoa (ou pessoas), deduzivelmente um desequilibrado ou um ressentido social, deu um passo mais até situar-se claramente no terreo do delito com consequências penais: tentar incendiar o local, e a plena luz do dia, sem que ninguém até o momento tenha visto nem ouvido nada: nem quem fixo as pintadas, nem quem rompeu os cristais, nem quem lhe pegou lume à porta.
A guinda foi colocada na ediçom impressa de ‘El Progreso’ no dia 2 de Janeiro: o local, um antigo pub, levava anos desabitado e era frequentado por ‘okupas’, expressado de jeito pejorativo e com vontade clara de ‘criminalizar’, a atividade da Associaçom Cultural Vagalume.
Suponhemos que o nosso ‘amigo’, amante da pintura artística e da deconstruçom prática de edifícios, assi como já atualmente, pirómano vocacional, continue com as suas inquedanças humanísticas, mas, nós também continuamos.
Polo de agora ainda estamos a fazer balanço e valoraçom de danos e nom sabemos ainda quando poderemos volver a abrir o local nem continuar com as atividades.
Manteremos-vos informados.

 

Colado do seu Face

Sección: