Comunicado da Federación Estudantil Libertaria ante o boicot a Felipe González e Juan Luís Cebrián na UAM

21/10/2016

O mércores 19 de outubro levouse a cabo un boicot ao acto organizado polo xornal O País (GRUPO PRISA) no cal estaban como relatores Felipe González, expresidente do goberno, e Juan Luís Cebrián, presidente do GRUPO PRISA. Ante iso produciuse un gran balbordo mediático, xa que a acción impediu a realización do acto. Dentro deste balbordo sinalóusenos e criminalizado como organización instigadora dos feitos, por iso queremos aclarar algunhas cuestións de gran importancia:

1.Que a convocatoria é de carácter colectivo, é dicir, non somos nós como organización quen lanzo a convocatoria, se non que é unha asemblea na que participan multitude de estudantes quen decide o marco e a acción da protesta.

2. Atopamos o boicot como unha ferramenta perfectamente lexitimada para mostrar un rexeitamento colectivo a algo ou alguén. Existen multitude de razóns polas que este boicot en concreto atopábase xustificado, as cales se detallaban no comunicado repartido durante a acción [1].

3. As caretas con nomes de persoas asasinadas polo terrorismo de estado dos GAL, con Felipe González como responsable político, eran unha mostra máis dos motivos do boicot. Ademais cumprían coa finalidade de preservar a intimidade e privacidade das manifestantes ante posibles consecuencias represivas froito do clima xeneralizado de represión aos movementos sociais derivadas das Leis Mordaza.

4. Que 300 estudantes protagonicen unha protesta ante dúas das persoas máis poderosas do país e, por tanto, con grandes responsabilidades da actual situación de precariedade, pobreza e falta de expectativas de futuro da mocidade, sexan motivo de portada en todos os grandes medios de comunicación, faladoiros e prensa en xeral é canto menos desproporcionado. Entendemos que nun país cunhas desigualdades sociais cada vez maiores, froito das políticas de austeridade e o desmantelamento dos servizos sociais, existen multitude de motivos que deberían ser noticia constante e que non o son porque poñerían en cuestión os alicerces do Réxime que representan Cebrián e González.

5. Que se nos acuse de coartar a liberdade de expresión da persoa posuidora do maior grupo mediático do país é canto menos cómico. O señor Cebrián e o señor González teñen capacidade de expresarse con plena liberdade todos os días en todos os grandes medios de comunicación. A quen se nos criminaliza e impídellenos participar do debate público en igualdade de condicións só quédanos a protesta política para facer valer as nosas reivindicacións. A liberdade de expresión é unha farsa na que se escudan quen ten plena capacidade de expresarse e ser escoitadas debido ás súas posicións de poder e privilexio.

Somos conscientes de que este boicot feriu o orgullo das organizadoras do evento, principalmente do GRUPO PRISA que lanzou unha serie de artigos nas que se comparaba a protesta co Golpe de estado do 23F ou cuestións similares. Unha argumentación de tan baixa calidade só podía entrar nun medio de comunicación que é central para a subsistencia dun Réxime que se resiste a morrer. Juan Luís Cebrián puxo toda a súa maquinaria propagandística contra quen lle ha chafado a mañá. Unha mostra máis da falta de solidez das acusacións de censoras ás que fomos sometidas.

Queremos agradecer todas as mostras de solidariedade recibidas. Nós somos unha organización política que desenvolve un traballo público amplamente coñecido e recoñecido nas diversas loitas tanto no ámbito educativo como no resto de campos nas que nos vemos involucradas. Somos conscientes de que vivimos nunha etapa histórica regresiva e de crise múltiple, na cal os dereitos sociais adquiridos mediante a loita colectiva están a ser desmantelados ante o avance da mercantilización de todos os espazos da vida cotiá. Ante iso presentamos resistencia, sinalamos aos responsables e construímos da man do resto de loitas políticas e sociais que reivindican a xustiza social e a igualdade alternativas que achanden o camiño dunha transformación social en clave libertaria e anticapitalista.

Se non nos deixan soñar, non lles deixaremos durmir. Seguimos.

*Se desexas mostrar a túa solidariedade adheríndote a este comunicado escríbenos un correo a uam@felestudiantil.org, Grazas!

Traducido de: http://madrid.felestudiantil.org/comunicado-de-la-federacion-estudiantil...